با پيگيري مسئولين شهرستان و دفاع فرماندار ميبد :

 منطقه ويژه اقتصادي شهرستان ميبد مصوب شد


یزدفردا "سرویس خبر "نمایندگی میبد یزدفردا :در دويست و پنجمين جلسه كميته ارزيابي زيست محيطي كشور كه در محل استانداري يزد به منظور بررسي و ارزيابي طرحهاي زيست محيطي استان با حضور دكتر شيردم و هيات همراه از سازمان محيط زيست كشور، برخي از مديران استان ،فرماندار ميبد و نماينده شركت كوثر يزد تشكيل شد منطقه ويژه اقتصادي شهرستان ميبد به تصويب رسيد.

در اين جلسه ابتدا شركت كوثر يزد مشاور و مجري طرح منطقه ويژه اقتصادي شهرستان ميبد به تشريح جزئيات اين طرح و ضرورت ايجاد آن در ميبد پرداخت و سپس مديران و نمايندگان محترم عضو كميته ارزيابي زيست محيطي استان به طرح سوالات و نظرات خويش در اين خصوص پرداختند.

سپس در اين جلسه فرماندار ميبد با اشاره به جلسات كارشناسي سوالات و شبهات ايجاد شده را پاسخ داد و اظهار داشت :با توجه به استعدادها و فرصتهاي موجود در شهرستان ايجاد اين منطقه را به منظور رشد وشكوفايي اين استعدادها از ضروريات است ونبايد اجازه دهيم تا اين فرصتها و استعدادهاي بالقوه از بين برود.

محمد رضا رجايي به پيگيريهاي استاندار،امام جمعه ونماينده مجلس اشاره كرد وگفت: به اميد خدا با ايجاد اين منطقه در شهرستان ميبد شاهد تسريع در روند رشد و شكوفائي شهرستان و استان يزد و در نهايت اعتلاي ايران اسلامي باشيم.

در ادامه جلسه كميته ارزيابي زيست محيطي كشور با توجه به دفاعيات فرمانداري ميبد و همچنين پيگيريهاي انجام شده منطقه ويژه اقتصادي شهرستان ميبدرا تصويب كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا